Pages

About ;

Assalamualaikum ,


   Pusat Tuisyen Aziz telah ditubuhkan pada tahun 1997 dan nombor pendaftaran T4 L0007 ( 098 ) . Pusat tuisyen ini diuruskan oleh Encik Mohd Aziz bin Chik . Beliau telah mengajar subjek Maths / Add maths selama hampir 20 tahun dan pernah berkhidmat sebagai guru di Pusat Pendidikan Yayasan Islam Terengganu , Pusat Pendidikan Kami , beliau mengajar tuisyen di Sekolah Menengah Tengku Mahmud 1 , Sekolah Menengah Tengku Mahmud 2 , Sekolah Menengah Kuala Besut , Sekolah Menengah Maarif , beliau juga pernah menjadi guru jemputan di Sekolah Imtiaz , MRSM YT Besut . Beliau pernah dijemput untuk menjadi penceramah jemputan di Sekolah Menengah Pelagat  dan Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Wataniah .


   Encik Mohd Aziz dibantu oleh 10 orang tenaga pengajar daripada guru guru sekolah kerajaan yang berpengalaman .

3 comments:

  1. salam saya nor baizura bt mat@ali. saya berasal dari jerteh. pada tahun ini (2011) saya baru saja menamatkan pengajian di universiti malaysia sabah dan mengambil kos ijazah sarjana muda matematik dengan komputer grafik. Adakah di pusat tuisyen tersebut memerlukan part time tutor???kalau ada sebarang maklumat tentang jawatan tersebut saya berharap sangat pihak tuan dapat menghantar sebarang maklumat di email saya zukuraka@yahoo.com...terima kasih.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..boleh bg lokasi tak

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..boleh bg lokasi tak

    ReplyDelete